|
|
|
|
LEADER |
01270nam a2200229 a 4500 |
001 |
1054958 |
005 |
20171111232406.0 |
008 |
120223s2011 gr edb 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.prosxolagwgis
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 23
|a 370.155
|
245 |
0 |
0 |
|a Ανάλυση βιβλίων δραστηριοτήτων για την αντίληψη σε σχέση με το τρόπο οικοδόμησης του γραπτού λόγου :
|b Πτυχιακή εργασία /
|c Χριστοδούλου Καλλιόπη Νικολέτα, Χρυσανθοπούλου Λυδία
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b (χ.ε.),
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 180 σ. :
|b εικ.(πιν.) ;
|c 24 εκ.
|
500 |
|
|
|a Πτυχιακή εργασία
|
500 |
|
|
|a Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
|
500 |
|
|
|a Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία Σφυρόερα
|
500 |
|
|
|a Συμπεράσματα 170 σ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές 174 σ.
|
505 |
0 |
|
|a Μεθοδολογία έρευνας, Αποτελέσματα
|
650 |
1 |
7 |
|a Αντίληψη
|
650 |
1 |
7 |
|a Γραπτός λόγος
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59ccdc596c5ad134460a8309
|c 998a
|d 945l
|e 370.155 ΑΝΑ
|t 1
|x m
|z Books
|