Table of Contents:
  • τχ. Α. Σχέδια διδασκαλίας και υποστηρικτικό υλικό για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (1. Αξιολόγηση της πιλοτικής εφαρμογής των σχεδίων διδασκαλίας, 2. Στόχος, στοιχεία και προύποθέσεις της πιλοτικής εφαρμογής, 3. Σχέδια διδασκαλίας 1-3, 4. Κριτήρια αξιολόγησης, 5. Διαδικασία αξιολόγησης, 6. Συμπεράσματα, 7. Κείμενα, 8. Προφορικός λόγος, 9. Γραπτός λόγος)
  • τχ. Β. Υποστηρικτικό υλικό για μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες ( 1. Παραγωγή λόγου, 2. Προφορικός λόγος - Ανάγνωση, 3. Σύγκριση κειμένων που ανήκουν σε διαφορετικό λογοτεχνικό είδος, 4. Ανάγνωση, κατανόηση κειμένου, 5. Κατανόηση και παραγωγή κειμένου, 6. Κατανόηση - Σύγκριση κειμένων, 7. Ανασύνθεση του κειμένου με χρονική και λογική ακολουθία, 8. Κατανόηση κειμένου - Δημιουργική γραφή, 9. Αφηγήσεις μέσα από σειρές εικόνων, 10. Η εξοικείωση του μαθητή με άλλα είδη κειμένου, 11. Εξοικείωση με τη μουσειακή αγωγή - επισκέψεις σε μουσεία και βιβλιοθήκες, 12. Προσαρμογή λόγου σε ανάλογο κοινωνικό πλαίσιο, 13. Γλωσσικά παιγνίδια ή προεργασία για τη δημιουργική γραφή, 14. Παιδική ποίηση).