LEADER 01299nam a2200361 a 4500
001 1008561
005 20171111232328.0
008 991101s1983 gr erb 001 0 eng d
020 |a 0898592739 
040 |a GrAtEKP.Psychologia  |b gre  |e AACR2 
082 0 |a 370.1523 
245 0 0 |a Learning and motivation in the classroom/  |c ed.Scott G.Paris,Gary M.Olson,Harold W.Stevenson 
260 |a Hillsdale:  |b Lawrence Erlbaum Associates,  |c 1983 
300 |a xi,333 p. ;  |c 23 cm 
500 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφίες. -Ευρετήρια: σ.321-333 
504 |a Includes references 
504 |a Indexes: p.321-333 
650 1 7 |a Μάθηση 
650 1 7 |a Κίνητρα στην εκπαίδευση 
650 1 7 |a Παιδαγωγική ψυχολογία 
650 0 |a Learning 
650 0 |a Educational psychology 
650 0 |a Motivation in education 
650 7 |a 3701523 
650 7 |a Μάθηση 
650 7 |a Κίνητρα 
650 7 |a Εκπαίδευση 
650 7 |a Διεύθυνση τάξης 
650 7 |a Παιδαγωγική ψυχολογία 
700 1 |a Paris, Scott G., 
700 1 |a Olson, Gary M. 
700 1 |a Stevenson, Harold W.,  |c Harold William, 
952 |a GrAtEKP  |b 59ccd5786c5ad1344609be0f  |c 998a  |d 945l  |e 370.1523 ParS l 1983  |t 1  |x m  |z Books