Effektivitat im Grammatikunterricht durch selbstandiges handeln beim umarbeiten und entwerfen von Grammatikubungen Η αποτελεσματικότητα στο μάθημα της γραμματικής μέσω πρωτοβουλιακών πρακτικών και την διεργασία της τροποποίησης και δημιουργίας γραμματικών ασκήσεων : [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Καλαϊτζή, Ελένη |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | German |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/gerde/Main.nsf/h_D8CE687DC455DB05C225702F00342FF4/A59AF330C9C8FCFEC225726D0043EC55/?OpenDocument |
Similar Items
-
Kognitive Lernverfahren im Grammatikunterricht Γνωστικές εκμάθησης της Γραμματικής : die Noticing-Hypothese als Lernstrategie: o εντοπισμός ως στρατηγική μάθησης/
by: Γεωργοπούλου, Χρυσούλα
Published: (2006) -
Grammatikunterricht beim Deutschlernen: Empirie und Methodik/
by: RAABE, Horst
Published: (2002) -
Online - Ubungen und Online-Aufgaben im Grammatikunterricht Ασκήσεις on line στο μάθημα της γραμματικής : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Δεβελάσκα, Σάσα
Published: (2011) -
Grammatikunterricht beim Deutschlernen: Ubungen, Aufgaben und grammatisches Uben/
by: RAABE, Horst
Published: (2002) -
Grammatikunterricht mit Hilfe von neuen Medien Το μάθημα της γραμματικής με νέα μέσα : die Didaktisierung der ''Wechselprapositionen'' anhand der neuen Medien: η διδασκαλία των ''δίπτωτων προθέσεων'' βάσει των νέων μέσων τεχνολογίας/
by: Κατσαρού, Ηλίαννα
Published: (2012)