Η αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τις μικρές και μεσαίου μεγέθους ξενοδοχειακές μονάδες [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Κρεμύδας, Γεώργιος Α. |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/E531A8987DA069F7C225726700561913/?OpenDocument |
Similar Items
-
Η ποιότητα των υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές μονάδες [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αργυρίου, Μιχαήλ
Published: (2014) -
Η σημασία της εκπαίδευση του προσωπικού στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μελέτη περίπτωσης Club Mediterranee: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Πλάκα, Ανδριανή
Published: (2006) -
Εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις [Διπλωματική διατριβή] /
by: Φιοράκη, Μαρία
Published: (2013) -
Ποιότητα υπηρεσιών (service quality) ικανοποίηση πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα: έρευνα σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής/
by: Ξυδά, Μαγδαληνή
Published: (2008) -
Η επίδραση της ικανοποίησης των πελατών ενός ξενοδοχείου στη μελλοντική τους συμπεριφορά [Διπλωματική διατριβή] /
by: Σουρδής, Νικόλαος
Published: (2008)