Analysis of the state of B2B EC adoption in Greece and factors that mights hinder its adiption Ανάλυση της υιοθέτησης του ηλεκτρονικού εμπορίου χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα και πιθανοί παράγοντες που την επηρεάζουν : an empirical study: εμπειρική μελέτη/

Main Author: Ζαγκιώρη, Αναστασία
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2010
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_A62942A862600F56C22577BA002908D4/13E51B8E7DBC684BC225782C00372A83/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_A62942A862600F56C22577BA002908D4/13E51B8E7DBC684BC225782C00372A83/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC