Εξυπηρέτηση πελατών σε τραπεζικές εργασίες [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Λάκκης, Νέστωρ |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dipde/Main.nsf/h_72277E68EDC93C66C225703400337488/A90C9AF212C9B456C22571BD002CDA6E/?OpenDocument |
Similar Items
-
Συγκριτική μελέτη μεταξύ των stakeholders της Εθνικής τράπεζας της Ελλάδος σχετικά με την εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών της [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κιοπετσόγλου, Ελένη
Published: (2014) -
Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τραπεζικό χώρο στην Ελλάδα η σύγκριση του επιπέδου παροχής υπηρεσιών μεταξύ δυο τραπεζών στους εταιρικούς πελάτες των: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Γεροχειμώνας, Γεώργιος
Published: (2009) -
Η αποτελεσματικότητα της διαχείρισης σχέσεων πελατών στον τραπεζικό τομέα [Διπλωματική διατριβή] /
by: Χόντζια, Χριστίνα
Published: (2010) -
Μετρώντας τις διαφορές στην αντιλαμβανόμενη ποιότητα στις "στιγμές εξυπηρέτησης" η περίπτωση του ελληνικού τραπεζικού τομέα: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αλεξιάδου, Χρυσή
Published: (2014) -
Commercial customer's expectations and perceptions of service quality a case study of Eurobank EFG /
by: Παφυλή, Αικατερίνη
Published: (2011)