Το μάρκετινγκ των μουσείων ως καθοριστικός παράγοντας για την εδραίωσή τους στα σύγχρονα πολιτιστικά τεκταινόμενα η περίπτωση του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Αθήνας: [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Τσούρτου, Βασιλική |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27410 |
Similar Items
-
Πολιτιστική διαχείριση και πολιτιστικό μάρκετινγκ η περίπτωση των μουσείων ως πολιτιστικά ιδρύματα στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Τσαβλής, Παναγιώτης Α.
Published: (2008) -
Επόμενος σταθμός μουσείο Ακρόπολης: η σημειωτική ανάλυση του νέου λογότυπου του Μουσείου Ακρόπολης /
by: Τσιάκλα, Αικατερίνη
Published: (2014) -
Πολιτιστική στρατηγική κρατικών και τοπικών μουσείων στην Αγγλία συγκριτική μελέτη του Science Museum και του Vestry House Museum, Λονδίνο: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Χρύσανθου, Αναστασία
Published: (2011) -
Διοίκηση δημοσίων αρχαιολογικών μουσείων η σημασία της στρατηγικής στη διοίκηση: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Χαρπίδου, Αικατερίνη
Published: (2009) -
Το μάρκετινγκ στην υπηρεσία των πολιτιστικών μονάδων το παράδειγμα της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας - Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Γιαλαμά, Δέσποινα
Published: (2009)