Οι κινηματογραφικές ταινίες ως μέσο προώθησης τουριστικών προορισμών [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Λουμιώτη, Μαρία Γ. |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/$defaultview/7BCAB9CB520651A1C2257539004FF60A/$File/LOYMIOTH 20MARIA.pdf?OpenElement |
Similar Items
-
Ραγδαία ανάπτυξη τουριστικών προορισμών προοπτικές μελλοντικής εξελίξής του Πλατανία Χανίων: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Οικονομόπουλος, Χρήστος
Published: (2005) -
Βrand name τουριστικών προορισμών η περίπτωση του νησιού της Κέρκυρας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κοντομάρη, Ευθυμία
Published: (2012) -
Η σημασία των διαδικτυακών πυλών (portal) στην προώθηση και προβολή των τουριστικών προορισμών [Διπλωματική διατριβή] /
by: Βασιλοπούλου, Ολυμπία
Published: (2014) -
Τουριστική ανάπτυξη αναδυόμενων προορισμών μελέτη περίπτωσης: νομός Δράμας/
by: Τσιμητάκης, Εμμανουήλ Ν.
Published: (2012) -
Στρατηγικά τουριστικά σχέδια μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: σχέδιο τουριστικής προβολής της Μυκόνου/
by: Κούκας, Κωνσταντίνος Π.
Published: (2014)