Defining the market determinants of new product development in small & medium sized enterprises (SMEs) Οι παράγοντες της αγοράς που επηρεάζουν τη δημιουργία νέων προϊόντων στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις : analysis of the global innovation environment - the case study of a Greek SME: ανάλυση του παγκόσμιου περιβάλλοντος καινοτομίας - μελέτη περίπτωσης μιας ελληνικής μικρομεσαίας επιχείρησης/

Main Author: Μπέσσας, Νικόλαος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:English
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2009
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_06D0D67147FCFECAC225762300353BD9/4AAB373EA9C2BE8AC22576D2002B957A/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_06D0D67147FCFECAC225762300353BD9/4AAB373EA9C2BE8AC22576D2002B957A/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC