Γιαλαμά, Δ. (2009). Το μάρκετινγκ στην υπηρεσία των πολιτιστικών μονάδων: το παράδειγμα της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας - Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα: [Διπλωματική διατριβή]. Πάτρα: Ε.Α.Π..
Chicago Style CitationΓιαλαμά, Δέσποινα. Το μάρκετινγκ στην υπηρεσία των πολιτιστικών μονάδων: το παράδειγμα της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας - Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα: [Διπλωματική διατριβή]. Πάτρα: Ε.Α.Π., 2009.
MLA CitationΓιαλαμά, Δέσποινα. Το μάρκετινγκ στην υπηρεσία των πολιτιστικών μονάδων: το παράδειγμα της Δημοτικής Πινακοθήκης Λάρισας - Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα: [Διπλωματική διατριβή]. Πάτρα: Ε.Α.Π., 2009.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.