Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και διοίκηση ολικής ποιότητας μελέτη περίπτωσης σε ξενοδοχεία της πόλης της Πάτρας: [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Πάνας, Κωνσταντίνος |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_A6EC043EB9B1CE98C22578DF0039AD5F/6F6FB52A12C61679C22579E5003EE046/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Μελέτη διασφάλισης ποιότητας σε ξενοδοχεία 3, 4 και 5 αστέρων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αμανατίδης, Σωκράτης
Published: (2011) -
Η εφαρμογή της στρατηγικής της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας στα μικρά ξενοδοχεία [Διπλωματική διατριβή] /
by: Δουλγαρόγλου, Ιωάννης
Published: (2007) -
Η επίδραση της ικανοποίησης των πελατών ενός ξενοδοχείου στη μελλοντική τους συμπεριφορά [Διπλωματική διατριβή] /
by: Σουρδής, Νικόλαος
Published: (2008) -
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ ποιότητας υπηρεσιών και πιστότητας πελατών ξενοδοχείων 5* στη Θεσσαλονίκη [Διπλωματική διατριβή] /
by: Τσαπκίνη, Μαρία
Published: (2013) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας και η εφαρμογή της στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μπάλτα, Αθηνά
Published: (2006)