LEADER 02330nam a2200337 a 4500
001 808218
005 20171111231217.0
008 120221s2011 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Πάνας, Κωνσταντίνος 
245 1 0 |a Παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και διοίκηση ολικής ποιότητας  |b μελέτη περίπτωσης σε ξενοδοχεία της πόλης της Πάτρας: [Διπλωματική διατριβή]/  |c Κωνσταντίνος Πάνας 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2011 
300 |a 1 Cd-rom (7 ΜΒ) :  |b πίν., σχήμ. 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
500 |a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις  |x Παροχή υπηρεσιών  |z Πάτρα  |x Διασφάλιση ποιότητας 
650 1 0 |a Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις  |x Παροχή υπηρεσιών  |x Ποιότητα 
650 1 0 |a Διοίκηση ολικής ποιότητας  |x Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 
650 1 0 |a Ξενοδοχεία  |x Διοίκηση και οργάνωση 
650 1 0 |a Ξενοδοχεία  |x Διοίκηση ολικής ποιότητας  |z Ελλάδα  |z Πάτρα 
650 1 0 |a Ξενοδοχεία  |x Συστήματα διασφάλισης ποιότητας 
650 1 0 |a Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις  |x Διασφάλιση ποιότητας 
650 1 0 |a Ποιότητα 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΤΕ 
651 0 |a Πάτρα  |x Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_A6EC043EB9B1CE98C22578DF0039AD5F/6F6FB52A12C61679C22579E5003EE046/?OpenDocument&ResortAscending=18 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc75026c5ad13446fb6329  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books