Eventmarketing : erlebnisstrategien für Marken = στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων /
Main Author: | Erber, Sigrun |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek German |
Published: |
Αθήνα :
Προπομπός,
2009.
|
Edition: | 1η έκδ. |
Subjects: |
Similar Items
-
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων : event marketing management /
by: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Published: (2014) -
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων : (event marketing management) /
by: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Published: (2014) -
Eventmarketing: στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων/
by: Erber, Sigrun
Published: (2009) -
Marketing your event planning business : a creative approach to gaining the competitive edge /
by: Allen, Judy, 1952-
Published: (2004) -
Event studies : theory, research and policy for planned events /
by: Getz, Donald, 1949-
Published: (2007)