Differencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l'apprentissage /

Main Author: Πρόσκολλη, Αργυρώ.
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών.
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα : Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 1999.
Subjects:
LEADER 01092nam a2200229 a 4500
001 530511
005 20171111225955.0
008 061122s1999 gr a b 000 0 gre d
020 |a 9605381117 
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a P51  |b .P76 1999 
100 1 4 |a Πρόσκολλη, Αργυρώ. 
245 1 4 |a Differencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l'apprentissage /  |c [Αργυρώ Πρόσκολλη]. 
260 1 4 |a Πάτρα :  |b Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,  |c 1999. 
300 1 4 |a 293 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. 
500 1 4 |a "ΓΑΛ 50/Δ"--Ράχη. 
650 1 4 |a Language and languages  |x Study and teaching 
650 1 4 |a Γλώσσα και γλώσσες  |x Μελέτη και διδασκαλία. 
650 1 4 |a Languages, Modern  |x Study and teaching 
650 1 4 |a Γλώσσες, Σύγχρονες  |x Μελέτη και διδασκαλία. 
710 2 4 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. 
952 |a GrThPMO  |b 59afffa96c5ad17d7e5a783d  |c 952a  |d 9528  |e P51.P76 1999  |t 7  |x m  |z Books