|
|
|
|
LEADER |
01092nam a2200229 a 4500 |
001 |
530511 |
005 |
20171111225955.0 |
008 |
061122s1999 gr a b 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9605381117
|
040 |
|
|
|a GrThPMO
|
050 |
1 |
4 |
|a P51
|b .P76 1999
|
100 |
1 |
4 |
|a Πρόσκολλη, Αργυρώ.
|
245 |
1 |
4 |
|a Differencier les composantes du cours de FLE pour optimiser l'apprentissage /
|c [Αργυρώ Πρόσκολλη].
|
260 |
1 |
4 |
|a Πάτρα :
|b Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο,
|c 1999.
|
300 |
1 |
4 |
|a 293 σ. :
|b εικ. ;
|c 28 εκ.
|
500 |
1 |
4 |
|a "ΓΑΛ 50/Δ"--Ράχη.
|
650 |
1 |
4 |
|a Language and languages
|x Study and teaching
|
650 |
1 |
4 |
|a Γλώσσα και γλώσσες
|x Μελέτη και διδασκαλία.
|
650 |
1 |
4 |
|a Languages, Modern
|x Study and teaching
|
650 |
1 |
4 |
|a Γλώσσες, Σύγχρονες
|x Μελέτη και διδασκαλία.
|
710 |
2 |
4 |
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών.
|
952 |
|
|
|a GrThPMO
|b 59afffa96c5ad17d7e5a783d
|c 952a
|d 9528
|e P51.P76 1999
|t 7
|x m
|z Books
|