Δημητρόπουλος, Γ. Δ., & Δρυγιαννάκης, Κ. Γ. (2002). Ένταξη καινοτόμων αλλαγών στη σχολική μονάδα: Διαδικασίες υποδοχής, υποστήριξης των "νέων" εκπ/κών στη σχολική μονάδα. Ο ρόλος του Δ/ντη της σχολικής μονάδας στις διαδικασίες αυτές : Εσωτερική εκπ/κή πολιτική της σχολικής μονάδας. Επιμόρφωση - επαγγελματική ανάπτυξη των εκπ/κών. Αθήνα: [χ.ε.].
Chicago Style CitationΔημητρόπουλος, Γεώργιος Δ., and Κωνσταντίνος Γ Δρυγιαννάκης. Ένταξη καινοτόμων αλλαγών στη σχολική μονάδα: Διαδικασίες υποδοχής, υποστήριξης των "νέων" εκπ/κών στη σχολική μονάδα. Ο ρόλος του Δ/ντη της σχολικής μονάδας στις διαδικασίες αυτές : Εσωτερική εκπ/κή πολιτική της σχολικής μονάδας. Επιμόρφωση - επαγγελματική ανάπτυξη των εκπ/κών. Αθήνα: [χ.ε.], 2002.
MLA CitationΔημητρόπουλος, Γεώργιος Δ., and Κωνσταντίνος Γ Δρυγιαννάκης. Ένταξη καινοτόμων αλλαγών στη σχολική μονάδα: Διαδικασίες υποδοχής, υποστήριξης των "νέων" εκπ/κών στη σχολική μονάδα. Ο ρόλος του Δ/ντη της σχολικής μονάδας στις διαδικασίες αυτές : Εσωτερική εκπ/κή πολιτική της σχολικής μονάδας. Επιμόρφωση - επαγγελματική ανάπτυξη των εκπ/κών. Αθήνα: [χ.ε.], 2002.