Εναλλακτική διδακτική : προτάσεις για μετάβαση από τη διδακτική του αντικειμένου στη διδακτική του ενεργού υποκειμένου /

Main Author: Κοσσυβάκη, Φωτεινή
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Gutenberg, c2003, 2006.
Series:Παιδαγωγική Σειρά
Subjects:
LEADER 05168nam a2200289 a 4500
001 2050621
005 20171112000053.0
008 040526r20032006gr r 000 0 gre d
020 |a 9600109729 
040 |a GR-KoDPT  |b gre  |e AACR2 
050 |a LB1025.3  |b .K688 2003 
100 1 |a Κοσσυβάκη, Φωτεινή 
245 1 0 |a Εναλλακτική διδακτική :  |b προτάσεις για μετάβαση από τη διδακτική του αντικειμένου στη διδακτική του ενεργού υποκειμένου /  |c Φωτεινή Κοσσυβάκη. 
260 1 0 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c c2003, 2006. 
300 1 0 |a 501 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 0 |a Παιδαγωγική Σειρά 
500 0 0 |a Ποικίλες ανατυπώσεις 
504 0 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία (σ. 485-493) και ευρετήριο (σ, 495-501). 
505 8 0 |a 1ο Μέρος: Εναλλακτική διδακτική - Θεωρητική θεμελίωση (Εισαγωγικές παρατηρήσεις - Εννοιολογικές προσεγγίσεις): 1ο Κεφ. Τα βασικά χαρακτηριστικά της Εναλλακτικής Διδακτικής του Ενεργού Υποκειμένου. 1 Η παραδοσική-νεωτερική και η σύγχρονη-μετανεωτερική υποδομή της διδασκαλίας - 2. Oι προτάσεις της διδακτικής του ενεργού υποκειμένου - 3. Τα βασικά χαρακτηριστικά της εναλλακτικης διδακτικής του ενεργού υποκειμένου: 2ο Κεφ. Μοντέλα μεταρρύθμισης του σχολείου απο τη σκοπιά της διδακτικής του ενεργού υποκειμένου. 1. Μοντέλα οργάνωσης του σχολείου - 2. Η συμβολή της παιδαγωγικής μεταρρύθμισης στην οργάνωση εναλλακτικών σχολείων, 3 Τα εναλλακτικά σχολεία ως έκφραση και εφαρμογή μια διδακτικής του ενεργου υποκειμένου: 3ο Κεφ. Θεωρητική θεμελίωση της μετάβασης απο τη διδακτική του αντικειμένου στη διδακτική του ενεργού υποκειμένου. 1. Θεωρητική θεμελίωση της άμεσης και έμμεσης διδακτικής παρέμβασης - 2. Θεωρητική θεμελίωση της εξατομίκευσης της διδακτικής παρέμβασης - 3. Θεωρητική θεμελίωση της προσαρμογής της διδακτικής παρέμβασης στις δυνατότητες των μαθητών - 4. Θεωρητική θεμελίωση της διαφορετικότητας των μαθητών και τις διαφοροποιημένης διδακτικής παρέμβασης -- 
505 8 0 |a  2ο Μέρος: Εναλλακτική διδακτική - Oργάνωση και διάρθρωση της διδασκαλίας (Εισαγωγικές παρατηρήσεις - Εννοιολογικές προσεγγίσεις): 4ο Κεφ. Κριτήρια οργάνωσης της διδασκαλίας και διδακτική του εκπαιδευτικού - 5ο Κεφ. Oι φάσεις διεξαγωγής της διδασκαλίας. 1. Η φάση της έναρξης και εισαγωγής- συνάντηση του υποκειμένου με τη νέα γνώμη - 2. Η φάση της επεξεργασίας- αντιπαράθεση του υποκειμένου με τη νέα γνώση - 3. Η φάση της διασφάλισης- Ενάσκηση του υποκειμένου στη νέα γνώση - 4. Η φάση της αξιοποίησης- Χρησιμοποίηση της γνώσης στη ζωή -- 
505 8 0 |a 3ο Μέρος: Εναλλακτικά μοντέλα οργάνωσης και διεξαγωγής της διδασκαλίας (Εισαγωγικές παρατηρήσεις - Εννοιολογικές προσεγγίσεις): 6ο Κεφ. Μοντέλα άμεσης διδακτικής παρέμβασης - 1. Η μετωπική διδασκαλία - 2. Η επιστημονική περιαματική διδασκαλία - 3. Η προγραμματισμένη διδασκαλία: 7ο Κεφ. Μοντέλα έμμεσης διδακτικής παρέμβασης - 1. Η ομαδοκεντρική διδασκαλία - 2. Η παιγνιώδης διδασκαλία - 3. Η διδασκαλία "σχέδια δράσης" (projekts). 
650 8 0 |a Teaching  |x Methodology 
650 8 0 |a Teaching 
650 8 7 |a Διδασκαλία 
650 8 7 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία 
952 |a GrAtEKP  |b 59ccd5536c5ad1344609ba99  |c 998a  |d 945l  |e ΔΣ 371.102 ΚοσΦ ε 2003   |t 13  |x m  |z Books 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc253f6c5ad13446f944ea  |c 998a  |d 945l  |e LB 1025 .3  |t 4  |x m  |z Books