Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ : μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατευθυνσης /

Main Author: Boyd, Harper W.
Other Authors: Walker, Orville C., Larreche, Jean-Claude, Πανηγυράκης, Γεώργιος Γ., Κωνσταντέας, Πητ
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Παπαζήσης, 2002.
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΜακεδονίαςHF5415.13.B66916 20022ΠροβολήOPAC
ΤΕΙ Αθήνας658.8 BOY7ΠροβολήOPAC
Πάντειο Πανεπιστήμιο658.8 BOY2ΠροβολήOPAC
ΤΕΙ ΚρήτηςHF5415.13 .B66916 20025ΠροβολήOPAC