LEADER 06138nam a2200625 a 4500
001 1946314
005 20171111235828.0
008 100211s2009 gr erb 001 0 gre d
020 |a 9789600112818 
040 |a GrAtEKP.Theology  |b gre  |e AACR2  |e AACR2  |e AACR2 
082 0 |2 22  |a 375.001  |e AACR2 
082 0 |2 23  |a 371.102 
082 0 |2 22  |a 370 
082 0 |2 22  |a 371.102 
082 0 |2 21η έκδ.  |a 375.001 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 370.1 
100 1 0 |a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,  |d 1946- 
245 0 0 |a Εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής :  |b εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις /  |c Ματσαγγούρας Ηλίας Γ. ; Συμμετοχή Γιάννης Χατζηγεωργίου 
260 0 0 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 2009 
300 0 0 |a 540 σ. :  |b εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 0 0 |a Παιδαγωγικο-διδακτικά ;  |v Α' τ. 
500 0 0 |a Συμετοχή Γιάννης Χατζηγεωργίου 
504 0 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήρια (όρων και ονομάτων) 
504 0 0 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο. 
504 0 0 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
504 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο 
504 1 0 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο. 
505 0 0 |a Τέσσερις τύποι δασκάλου, και ένας ακόμη, ο δικός μου! Αναπληρωτές σε ένα σχολείο αλλιώτικο απο τ' άλλα: σεναριακή προσέγγιση του θέματος, Η ΠΡΑΞΙΣ της εκπαίδευσης: σκοποί, περιεχόμενο, σχέσεις και ρόλοι, Προσανατολισμοί και φιλοσοφικές βάσεις αναλυτικών προγραμμάτων, Σκοποί και στόχοι στο αναλυτικό πρόγραμμα, Το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων, Ο μεθοδο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Μεθοδο-κεντρική προσέγγιση κοινωνικής ένταξης: στόχος η αποτελεσματική διδασκαλία της διδακτέας ύλης- σκοπός η κοινωνική αποτελεσματικότητα, Το σκεπτικό του Tyler, Ο παιδο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου, Ο γνωσιο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Γνωσιο-κεντρική προσέγγιση αυτονόμησης του ατόμου: στόχος η κατάκτηση της σχολικής γνώσης -σκοπός η γενική μόρφωση και η γνωστική ανάπτυξη του ανθρώπου, Εμπειρίες με νόημα, Ο κοινωνιο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Κοινωνιο-κεντρική προσέγγιση ανασυγκρότησης: στόχος ο χειραφετημένος πολίτης- σκοπός η ανασυγκρότηση της κοινωνίας, Κριτική της κριτικής παιδαγωγικής: τάσεις, συγκλίσεις, αποκλίσεις και πρόσωπα, Απο την παιδαγωγική στις επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης, Απο την παιδαγωγική στις επιστήμες της παιδαγωγικής: ταυτότητα του παιδαγωγικογενούς γνωστικού πεδίου, Οι επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης: ταυτότητα του υβριδικού γνωστικού πεδίου, Βασικές έννοιες των επιστημών της παιδαγωγικής: αγωγή, εκπαίδευση και παιδεία, Η θέση της διδακτικής στο σύστημα των κοινωνικών επιστημών, Μεθοδολογία της επιστημονικής διδακτικής, Αντικείμενο της επιστημονικής διδακτικής, Τελικά είναι η διδακτική αυτόνομος επιστημονικός κλάδος; 
505 1 0 |a Τ.1. Εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής: εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις. 
650 1 7 |a Παιδαγωγική  |x Μελέτη και διδασκαλία 
650 1 7 |a Αναλυτικά προγράμματα 
650 1 7 |a Δάσκαλοι 
650 1 7 |a Δάσκαλοι 
650 1 7 |a Διδασκαλία  |x Μεθοδολογία 
650 1 7 |a Εκπαίδευση 
650 1 7 |a Εκπαίδευση  |x Ιστορία 
650 1 7 |a Εκπαίδευση  |x Μελέτη και διδασκαλία 
650 1 7 |a Εκπαίδευση 
650 1 7 |a Εκπαιδευτικός 
650 1 7 |a Παιδαγωγική 
650 1 7 |a Παιδαγωγική μέθοδος 
650 1 7 |a Εκδημοκρατισμός της παιδείας 
650 1 7 |a Πρόγραμμα διδασκαλίας 
650 1 0 |a Παιδαγωγική, Επιστήμη της 
650 1 0 |a Αναλυτικά προγράμματα 
650 1 0 |a Δάσκαλοι 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ * 
700 1 0 |a Χατζηγεωργίου, Γιάννης 
700 1 0 |a Χατζηγεωργίου, Γιάννης 
700 1 0 |a Χατζηγεωργίου, Γιάννης 
710 0 0 |a GUTENBERG 
710 0 0 |a Gutenberg 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc862b6c5ad13446fe5858  |c 998a  |d 945l  |e 370.1 ΜΑΤ  |t 6  |x m  |z Books 
952 |a GrAtEKP  |b 59cd220c6c5ad13446107813  |c 998a  |d 945l  |e ΔΣ 371.102 ΜΑΤ  |t 43  |x m  |z Books 
952 |a CY-NiOUC  |b 5a043db16c5ad14ac1ea267b  |c 998a  |d 945l  |e LB17.M373 2009  |t 1  |x m  |z Books