|
|
|
|
LEADER |
06138nam a2200625 a 4500 |
001 |
1946314 |
005 |
20171111235828.0 |
008 |
100211s2009 gr erb 001 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789600112818
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.Theology
|b gre
|e AACR2
|e AACR2
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 375.001
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 23
|a 371.102
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 370
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 371.102
|
082 |
|
0 |
|2 21η έκδ.
|a 375.001
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 370.1
|
100 |
1 |
0 |
|a Ματσαγγούρας, Ηλίας Γ.,
|d 1946-
|
245 |
0 |
0 |
|a Εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής :
|b εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις /
|c Ματσαγγούρας Ηλίας Γ. ; Συμμετοχή Γιάννης Χατζηγεωργίου
|
260 |
0 |
0 |
|a Αθήνα :
|b Gutenberg,
|c 2009
|
300 |
0 |
0 |
|a 540 σ. :
|b εικ. ;
|c 24 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Παιδαγωγικο-διδακτικά ;
|v Α' τ.
|
500 |
0 |
0 |
|a Συμετοχή Γιάννης Χατζηγεωργίου
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφία και ευρετήρια (όρων και ονομάτων)
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο.
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφία και ευρετήριο
|
504 |
1 |
0 |
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
505 |
0 |
0 |
|a Τέσσερις τύποι δασκάλου, και ένας ακόμη, ο δικός μου! Αναπληρωτές σε ένα σχολείο αλλιώτικο απο τ' άλλα: σεναριακή προσέγγιση του θέματος, Η ΠΡΑΞΙΣ της εκπαίδευσης: σκοποί, περιεχόμενο, σχέσεις και ρόλοι, Προσανατολισμοί και φιλοσοφικές βάσεις αναλυτικών προγραμμάτων, Σκοποί και στόχοι στο αναλυτικό πρόγραμμα, Το περιεχόμενο των αναλυτικών προγραμμάτων, Ο μεθοδο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Μεθοδο-κεντρική προσέγγιση κοινωνικής ένταξης: στόχος η αποτελεσματική διδασκαλία της διδακτέας ύλης- σκοπός η κοινωνική αποτελεσματικότητα, Το σκεπτικό του Tyler, Ο παιδο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Οι ανάγκες του μαθητή και ο ρόλος του δασκάλου, Ο γνωσιο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Γνωσιο-κεντρική προσέγγιση αυτονόμησης του ατόμου: στόχος η κατάκτηση της σχολικής γνώσης -σκοπός η γενική μόρφωση και η γνωστική ανάπτυξη του ανθρώπου, Εμπειρίες με νόημα, Ο κοινωνιο-κεντρικός τύπος δασκάλου, Κοινωνιο-κεντρική προσέγγιση ανασυγκρότησης: στόχος ο χειραφετημένος πολίτης- σκοπός η ανασυγκρότηση της κοινωνίας, Κριτική της κριτικής παιδαγωγικής: τάσεις, συγκλίσεις, αποκλίσεις και πρόσωπα, Απο την παιδαγωγική στις επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης, Απο την παιδαγωγική στις επιστήμες της παιδαγωγικής: ταυτότητα του παιδαγωγικογενούς γνωστικού πεδίου, Οι επιστήμες της αγωγής και της εκπαίδευσης: ταυτότητα του υβριδικού γνωστικού πεδίου, Βασικές έννοιες των επιστημών της παιδαγωγικής: αγωγή, εκπαίδευση και παιδεία, Η θέση της διδακτικής στο σύστημα των κοινωνικών επιστημών, Μεθοδολογία της επιστημονικής διδακτικής, Αντικείμενο της επιστημονικής διδακτικής, Τελικά είναι η διδακτική αυτόνομος επιστημονικός κλάδος;
|
505 |
1 |
0 |
|a Τ.1. Εισαγωγή στις επιστήμες της παιδαγωγικής: εναλλακτικές προσεγγίσεις, διδακτικές προεκτάσεις.
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδαγωγική
|x Μελέτη και διδασκαλία
|
650 |
1 |
7 |
|a Αναλυτικά προγράμματα
|
650 |
1 |
7 |
|a Δάσκαλοι
|
650 |
1 |
7 |
|a Δάσκαλοι
|
650 |
1 |
7 |
|a Διδασκαλία
|x Μεθοδολογία
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση
|x Ιστορία
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση
|x Μελέτη και διδασκαλία
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαιδευτικός
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδαγωγική
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδαγωγική μέθοδος
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκδημοκρατισμός της παιδείας
|
650 |
1 |
7 |
|a Πρόγραμμα διδασκαλίας
|
650 |
1 |
0 |
|a Παιδαγωγική, Επιστήμη της
|
650 |
1 |
0 |
|a Αναλυτικά προγράμματα
|
650 |
1 |
0 |
|a Δάσκαλοι
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ *
|
700 |
1 |
0 |
|a Χατζηγεωργίου, Γιάννης
|
700 |
1 |
0 |
|a Χατζηγεωργίου, Γιάννης
|
700 |
1 |
0 |
|a Χατζηγεωργίου, Γιάννης
|
710 |
0 |
0 |
|a GUTENBERG
|
710 |
0 |
0 |
|a Gutenberg
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc862b6c5ad13446fe5858
|c 998a
|d 945l
|e 370.1 ΜΑΤ
|t 6
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd220c6c5ad13446107813
|c 998a
|d 945l
|e ΔΣ 371.102 ΜΑΤ
|t 43
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a043db16c5ad14ac1ea267b
|c 998a
|d 945l
|e LB17.M373 2009
|t 1
|x m
|z Books
|