|
|
|
|
LEADER |
04148nam a2200421 a 4500 |
001 |
1944607 |
005 |
20171111235826.0 |
008 |
130301s2012 gr erb 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9789605461003
|
040 |
|
|
|a GrAtEKP.prosxolagwgis
|b gre
|e AACR2
|
050 |
|
4 |
|a LC3965
|b .A53 2012
|
082 |
|
0 |
|2 23
|a 371.914 95
|
082 |
|
0 |
|2 22
|a 371.9
|
082 |
|
0 |
|2 23η
|a 371.9
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.9
|
245 |
1 |
0 |
|a Αναπηρία και εκπαιδευτική πολιτική :
|b κριτική προσέγγιση της ειδικής και ενταξιακής εκπαίδευσης /
|c επιστημονική επιμέλεια Αθηνά Ζώνιου-Σιδέρη, Ευδοξία Ντεροπούλου-Ντέρου, Αναστασία Βλάχου- Μπαλαφούτη ; [μετάφραση ξενόγωσσων κειμένων Χαρά Λυμπεροπούλου].
|
260 |
1 |
0 |
|a Αθήνα :
|b Πεδίο,
|c 2012.
|
300 |
1 |
0 |
|a 293 σ. :
|b εικ. ;
|c 22 εκ.
|
490 |
0 |
0 |
|a Σπουδές στην αναπηρία
|
504 |
0 |
0 |
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές.
|
505 |
0 |
0 |
|a Μέρος Πρώτο: Πολιτική και αναπηρία (1 Αναπηρία και κοινωνική δικαιοσύνη: ορισμένες παρατηρήσεις-- 2 Πολιτική, αναπηρία και ο αγώνας για ενταξιακή εκπαίδευση στην Αγγλία σε έναν παγκοσμιοποιημένο κόσμο-- 3 Εννοιολογικές προσεγγίσεις της αναπηρίας και οι επιπτώσεις τους στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία), Μέρος Δεύτερο: Πολιτική και ειδική αγωγή ( 1 Βαθιές δομές στην ειδική αγωγή-- 2 Αποτίμηση της πορείας των νομοθετικών αλλαγών τριάντα χρόνια μετά την ψήφιση του πρώτου νόμου για την ειδική αγωγή-- 3 Η κουλτούρα της παραδοσιακής ειδικής αγωγής), Μέρος Τρίτο: Πολιτική και ενταξιακή εκπαίδευση (1 Επανεξετάζοντας την ένταξη και τον αποκλεισμό-- 2 Απο την πολιτική έως την πράξη-- 3 Ανακτώντας την ελπίδα για την παιδαγωγική της ένταξης-- 4 Πολιτικές στρατηγικές και ενσωμάτωση-- 5 Αφήγηση διαπολιτισμικών ιστοριών ένταξης-- 6 Τι πραγματικά πιστεύουν οι εκπαιδευτικοί για την εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκες; Διλήμματα για την ανάπτυξη επιμορφωτικών προγραμμάτων για την ένταξη.
|
650 |
1 |
7 |
|a Ανάπηροι - Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
7 |
|a Εκπαίδευση και κράτος
|
650 |
1 |
7 |
|a Παιδιά με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
7 |
|a Ενσωμάτωση στην εκπαίδευση
|z Ελλάδα
|
650 |
1 |
7 |
|a Άτομα με ειδικές ανάγκες
|x Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
0 |
|a Ειδική εκπαίδευση
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ *
|z ΕΛΛΑΔΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a Special education.
|
650 |
1 |
0 |
|a Children with disabilities
|x Education
|
700 |
1 |
0 |
|a Ζώνιου-Σιδέρη, Αθηνά,
|
700 |
1 |
0 |
|a Ντεροπούλου-Ντέρου, Ευδοξία,
|
700 |
1 |
0 |
|a Βλάχου-Μπαλαφούτη, Αναστασία
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc85fc6c5ad13446fe531f
|c 998a
|d 945l
|e 371.9 ΑΝΑ BSM Y12-146
|t 2
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-AtPPV
|b 59cccf836c5ad13446098ab3
|c 998a
|d 945l
|e 371.9 ΑΝΑ
|t 1
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd21696c5ad13446106a4d
|c 998a
|d 945l
|e ΔΣ 371.909 1 ΑΝΑ
|t 6
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0440cd6c5ad14ac1ea7c0d
|c 998a
|d 945l
|e LC4015.A53 2012
|t 3
|x m
|z Books
|
952 |
|
|
|a GR-KoDPT
|b 59cc31e46c5ad13446fae742
|c 998a
|d 945l
|e LC3965
|t 5
|x m
|z Books
|