|
|
|
|
LEADER |
01207nam a2200217 a 4500 |
001 |
1660987 |
005 |
20171111234343.0 |
008 |
150114s2004 cy da er 000 u gre d |
040 |
|
|
|a CY
|b University of Cyprus
|e AACR2
|
050 |
|
|
|a QA117.M5 2004
|
100 |
1 |
|
|a Μιχαηλίδου, Ελένη
|
245 |
1 |
2 |
|a Η χρήση του γεωμετρικού μοντέλου της αριθμητικής γραμμής για την αναπαράσταση της ισοδυναμίας και πρόσθεσης κλασμάτων:
|b εφαρμογή σε μαθητές πέμπτης δημοτικού/
|c Ελένη Μιχαηλίδου
|
260 |
|
|
|a Λευκωσία:
|b [χ. ό.],
|c 2004
|
300 |
|
|
|a xii, 383 σ. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a Ερευνητικός σύμβουλος: Αθανάσιος Γαγάτσης.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.
|
650 |
|
0 |
|a Geometry
|x Study and teaching (Elementary)
|x Case studies
|
650 |
|
0 |
|a Mathematics
|x Study and teaching (Elementary)
|z Cyprus
|x Case studies
|
650 |
|
0 |
|a Fractions
|x Study and teaching (Elementary)
|
650 |
|
0 |
|x Case studies
|
952 |
|
|
|a CY-NiOUC
|b 5a0443616c5ad14ac1eac46c
|c 998a
|d 945l
|e QA117.M5 2004
|t 1
|x m
|z Books
|