|
|
|
|
LEADER |
02578nam a2200361 a 4500 |
001 |
1288495 |
005 |
20171111232724.0 |
008 |
140702s2013 gr ed b 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GrAtEKP.dimotekpaid
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Βουδούκης, Νικόλαος Φ.
|
245 |
1 |
2 |
|a Η εφαρμογή των μετακλασικών προτύπων για το φως στη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση με πειραματισμό και προσομοιώσεις - σχεδιασμός, αξιολόγηση και προτάσεις/
|c Νικολάου φ. Βουδούκη
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b [χ.ό],
|c 2013
|
300 |
|
|
|a 312 σ. :
|b πίν.,εικ. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a Τριμελής Συμβουλευτική Επιτροπή: Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης (επιβλέπων), Κωνσταντίνος Σκορδούλης , Κρυσταλία Χαλκιά
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 214-233
|
505 |
1 |
|
|a κεφ 1ο Οι σχετικές με το φως μετακλασικές θεωρίες
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 2ο Η καταγραφή των προσπαθειών ένταξης του μετακλασικού προτύπου του φωτός στην εκπαίδευση - ανασκόπηση βιβλιογραφίας
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 3ο Η αναγκαιότητα
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 4οΗ πρόταση
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 5ο Η εκπαιδευτική μεθοδολογία - οι εκπαιδευτικές τεχνολογίες
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 6ο Περιγραφή του εκπαιδευτικού λογισμικού
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 7ο Η εφαρμογή της πρότασης
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 8ο Η αξιολόγηση - τα αποτελέσματα
|
505 |
1 |
|
|a κεφ. 9ο Τα συμπεράσματα και οι προτάσεις
|
505 |
1 |
|
|a Παράρτημα
|
650 |
1 |
7 |
|a Φυσικές επιστήμες
|
650 |
1 |
7 |
|a Επιστήμη
|x Μελέτη και διδασκαλία
|
650 |
1 |
7 |
|a Κβαντομηχανική
|
650 |
1 |
7 |
|a Σχετικότητα (Φυσική)
|
650 |
1 |
7 |
|a Φώς
|
710 |
0 |
|
|a Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.
|
710 |
0 |
|
|b Τομέας Φυσικών Επιστημών,Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος
|
952 |
|
|
|a GrAtEKP
|b 59cd0cdf6c5ad134460e5e29
|c 998a
|d 945l
|e ΔΙΑ ΒΟΥ
|t 1
|x m
|z Books
|